Перейти до контенту

ОЦІНКА ТА ЯКІСТЬ ФОРМУВАННЯ ПРОФЕСІЙНОЇ КОМПЕТЕНТНОСТІ СТУДЕНТІВ


pdfІрена Смуцеровіч

мгр., викладач Гуманістично-економічної академії в Лодзі, Конін, Польща

e-mail: irena.smucerowicz@wp.pl

DOI:


Ключові слова: оцінка, якість корегування освіти, рефлексія, суб’єктивність.


АНОТАЦІЯ

Стаття розпочинається із роздумів автора про уточнення деяких понять. Значення оцінювання підкреслюється на основі корегування якості освіти та виховання. Зазначається, що єдність оцінки та почуття особистої цінності формує якості, що розвивають допитливість, критику, творчість, толерантність та культуру індивідуальності. Для виникнення цього процесу необхідне залучення всіх суб'єктів навчально-вихованого процесу. Людина з погано розвиненою суб’єктивністю не зможе творити, правильно розпізнавати й обирати життєві цінності із хаотичного світу, повноцінно існувати.